رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن صدور دستورات لازم به مسئولان متولی پیرامون تسریع در تکمیل فازهای نیمه تمام تصفیه خانه، گفت: ورود پساب‌های آلوده به اراضی کشاورزی پیگیری می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
Samsung Cloud یک ویژگی ذخیره سازی برای دستگاه‌های سامسونگ است که به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را در فضای ابری ذخیره کرده و بعداً آن‌ها را دانلود کنید. اگر از پیام‌های خود قبل از حذف شدن با استفاده از Samsung Cloud پشتیبان تهیه کرده‌اید، می‌توانید آن‌ها را بازیابی کنید.
ایالات متحده باور دارد که این پول پس از ورود به قطر در حساب‌های محدود نگهداری خواهد شد و از آن صرفا می‌توان برای امور بشردوستانه مانند خرید دارو و مواد غذایی استفاده کرد. طرف آمریکایی معتقد است این توافق در حال حاضر تحت تحریم‌های آمریکا مجاز است. برخی در ایران ادعای ایالات متحده را رد کرده و می‌گویند که تهران کنترل کامل وجوه را در دست خواهد داشت.
دانشگاه صنعتی خواجه نصیر اعلام کرد؛ با توجه به ارسال پیامک‌های مشکوک با نام این دانشگاه مبنی بر «آموزش مهارت‌های کاربردی پیش از ورود به دانشگاه...»، تاکید می‌شود که این پیامک‌ها از نظر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی فاقد هرگونه اعتبار بوده و به هیچ وجه مورد تأیید دانشگاه نمی‌باشند.
یک رسانه آلمانی فاش کرد که در قرارداد خرید جدید دورتموند، فلیکس انمچا، بندی عجیب و غریب درباره شرایط استفاده او از شبکه‌های اجتماعی وجود دارد.
با وجود این قابلیت می‌توانید پیام‌های خود را در مدت‌زمان‌های ۲۴ ساعت، ۷ روز و ۳۰ روز، پین کنید.
رویا مهبودی گفت: حتی اجازه نمی‌دادند در باشگاه تمرین کنیم! میزم را برمی‌داشتم، می‌رفتم در پارک در شرایط بسیار سخت آنجا با بچه‌ها تمرین می‌کردم. متاسفانه یکسری مشکلات به خاطر حجاب و به خاطر مسائلی که در کشور ما هست این وضعیت را در یک برهه به وجود آورد.
بسیاری از مردم از قابلیت حذف شدن خودکار پیام‌ها در واتساپ برای مدیریت بهینه فضای ذخیره‌سازی و حفظ حریم خصوصی خود استفاده می‌کنند. زیرا این پیام به طور خودکار و پس از یک دوره زمانی مشخص حذف می‌شوند. با این حال، همیشه پیام‌هایی هستند که ممکن است بخواهید آن‌ها را برای مدت طولانی‌تری نگهداری کنید. خوشبختانه، چنین قابلیتی نیز در واتساپ وجود دارد و در این مقاله با روش کار آشنا می‌شوید.
یک سال قبل، یارانه نقدی به حساب سرپرستانی که نسبت به عدم واریز یارانه اعتراض داشتند، واریز و مسدود شد تا پس از یک ماه بررسی، مشخص شود که امکان برداشت وجود دارد یا خیر. حال با گذشت ماه‌ها از این موضوع، همچنان حساب بانکی بسیاری از مردم با پیام مسدودی مبلغ یارانه مواجه است.
کاربران واتس‌اپ می‌توانند در صورت رضایت فرستنده، پیام‌های «ناپدید شونده» را ذخیره کنند.
در حالی که برخی از دلایل عرق کردن شما در خواب پاسخ‌های طبیعی بدن تان به محیط است مواقعی وجود دارد که می‌تواند نشانه‌ای نگران کننده درباره سلامتی فرد باشد.
درست زیر پا‌های شما در اعماق سیاره ما، یک اکوسیستم باورنکردنی عظیم و سرشار از حیات وجود دارد. در سال‌های اخیر، تیم بین المللی بزرگی از دانشمندان نشان داده‌اند که چگونه میلیارد‌ها میلیارد میکروارگانیسم کیلومتر‌ها زیر سطح زمین زندگی می‌کنند.
کلیه نهاد‌های جمهوری اسلامی ایران طبق مصوبات مراجع مربوطه، اقدامات لازم را که شامل ممنوعیت صدور روادید و عدم امکان ورود به قلمرو جمهوری اسلامی ایران، مسدود شدن حساب‌های بانکی در نظام مالی و بانکی و توقیف اموال و دارایی در قلمرو تحت صلاحیت جمهوری اسلامی ایران خواهند بود، جهت اجرای این تحریم‌ها معمول خواهند داشت.
نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت:در مورد اجرای حساب واحد خزانه، حتماً باید دستگاه‌های نظارتی ورود کنند و بانک مرکزی موظف به مسدودسازی حساب‌های فرعی دانشگاه‌های علوم پزشکی است.
نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت:در مورد اجرای حساب واحد خزانه، حتماً باید دستگاه‌های نظارتی ورود کنند و بانک مرکزی موظف به مسدودسازی حساب‌های فرعی دانشگاه‌های علوم پزشکیِ است.
ستاره پرسپولیس با وجود نمایش خوب در دربی، در ارسال پاس‌های آخر بی دقت بود.
رحیمی‌جهان‌آبادی، درباره تغییر اتوبوسی مدیران پس از روی‌کارآمدن دولت جدید گفت: «مشکلی که وجود دارد، بحث رده‌بندی مدیران و تعریف جایگاه آنها‌ست؛ یعنی برخی مدیران ما آسانسوری بالا می‌آیند؛ یعنی در پایین‌ترین رده یک وزارتخانه قرار دارند، اما ناگهان معاون وزیر یا مدیر‌کل یا وزیر می‌شوند».
خانواده «سانتیاگو سانچز» گفتند که ارسال پیام‌های فرزندانشان از ۲ اکتبر و یک روز پس از ورود به ایران از طریق مرز‌های شمال غربی این کشور متوقف شده است.
مدیرعامل شرکت بورس انرژی ایران اعلام کرد پساب‌ها پس از پذیرش، در بازار فیزیکی بورس انرژی عرضه خواهند شد اما در ابتدا باید وجود برخی از چارچوب‌های فنی، ویژگی‌های خریداران و ساز و کارهای مدنظر شرکت آب و فاضلاب کشور به مرحله نهایی برسد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با تاکید بر اینکه هیچ سازمان حاکمیتی برای هیچ فردی از شماره شخصی پیام نمی‌فرستد، گفت: کلاهبرداران سایبری پیام‌های حاوی بدافزار خود را متناسب با نیاز‌های جامعه تنظیم کرده و سعی در تطمیع و ترغیب طعمه خود دارند. اگر به هر دلیلی پیامی حاوی لینک برای شهروندان ارسال شد باید در وهله اول به سرشماره توجه شود. در صورتیکه پیام بدون سرشماره تایید شده و از طریق شماره‌های شخصی بود؛ به سرعت باید این پیام بدون ورود به لینک پاک شود.
اعلام شده همزمان باید یک حساب تجاری ۱۰۰ تراکنش به ارزش ۳۵ میلیون تومان انجام دهد، تا مشمول مالیات شود. در صورتیکه ممکن است که ۹۹ تراکنش به ارزش هر کدام یک میلیارد انجام شود، آن زمان تکلیف این وضعیت چیست، بنابراین این شروطی که تعیین کرده اند به احتمال زیاد تغییر پیدا کرده، از سوی دیگر این احتمال نیز وجود دارد، که با شکایت از این مصوبه به دیوان عدالت اداری از سوی وکلای امور مالی، دیوان این مصوبه را با توجه به ضعف‌هایی که در خود دارد ابطال کند و این احتمال نیز کم نیست.
چند راه حل غیر مستقیم وجود دارد که بتوان بدون فالو کردن اکانت‌های خصوصی، پست‌های آن‌ها را مشاهده کرد. در این مطلب نحوه این کار را به شما آموزش می‌دهیم.
انواع تسهیلات و تعهداتی که هم در امور تجاری و هم در امور غیرتجاری کاربرد دارند، در صورتی که برای امور تجاری به اشخاص ارائه شوند باید منوط به وجود حساب تجاری به نام متقاضی باشند. ابزار‌های پذیرش مانند POS و درگاه‌های پرداخت نیز فقط به صاحبان حساب‌های تجاری تعلق می‌یابند.
انواع تسهیلات و تعهداتی که هم در امور تجاری و هم در امور غیرتجاری کاربرد دارند، در صورتی که برای امور تجاری به اشخاص ارائه شوند باید منوط به وجود حساب تجاری به نام متقاضی باشند. ابزار‌های پذیرش مانند POS و درگاه‌های پرداخت نیز فقط به صاحبان حساب‌های تجاری تعلق می‌یابند.
ایجاد پالایشگاههای زیستی با ورود دانش بنیان و اجرای طرح های این حوزه در کشور شتاب می گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ